Selfie_MK

Hello society,,,

Jau... imma back, og ukas tema var selfie. Dette var egentlig et vanskelig tema. Vi skulle ta en selfie som skulle være unikt. Når jeg hørte at det var selfie tenkte jeg: "Det her kommer til å bli lett!". Men det var ikke lett i det hele tatt.
Bilde ovenfor er da mitt selfie bilde. Her har jeg da satt øynene i det gylne snitt, og satt på svart/hvitt filter. Jeg har lyst opp øynene også, fordi jeg føler det på en måte trekker deg inn i bilde Hva er det han gjemmer?  Litt magisk på en måte. Jeg har cropet bilde også. Dette gjorde jeg for å få focuset på øynene/ansiktet og ikke så mye på halsen. Halsen ble veldig hvit pga det var der lyskilden kom fra.

Så hvorfor valgte jeg akkurat det? Jeg valgte det fordi jeg kan vell si jeg er veldig mystisk. "A puzzle to crack". Det finnes deler som av meg som bare jeg vet om. Også er det jo slikt at i noen filmer så sier en person i filmen at man kan se sjela til en person gjennom øynene. Vell det er bare å prøve.