#MyStyle

Hello society...

Da er tiden inne for å blogge litt igjen. Yeah!

På #MyStyle bildene fikk vi i oppgave å lage en kollasj av alle fire bildene vi hadde tatt i dem andre oppgavene. Den første kollasjen skulle ha en kvadratisk form og den andre kollasjen  kunne vi velge komposisjonen selv.



Ovenfor er da den første kollasjen. På denne kollasjen har jeg plassert svart/hvitt bildene motsatt side fra hverandre. Samme med bildene med farger. Bildene er selvfølgelig blitt beskjært for sånn at de kunne få plass i et kvadrat.

Det beste bildet til slutt da. Ovenfor er da min besvarelse på oppgave to. På denne kollasjen har jeg gjort om bildene mine til trekanter. I sentrum har jeg et farget bilde, og på hver side har jeg et svart/hvitt bilde. Under bildet i midten har jeg også plassert er farget bilde. Bakgrunnen på dette bildet går fra grå til hvit og alle trekantene kaster fra seg skygge. 

Skyggen er der får å få bildene til å ikke bli så flate, men komme litt fram. På bildet er det negativ flate og jeg har ikke valgt å sette noen av bildene i det gylne snitt for å få bildene til å ligge sentralt.